Facebook

Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 1 Oy - 4 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Metin ve görüntülü reklamlar etkin
Yazar Mesaj
farukmetin Çevrimdışı
Administrator
*******

Mesajlar: 585
Üyelik Tarihi: 17-10-2014
Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 22
34 Mesajına, 36 Teşekkür edildi.

Seviye: 22
Yaşam Puanı: 397 / 529
Yetenek Puanı: 195 / 3,296
Deneyim: 18 / 100
Mesaj: #1
Information Metin ve görüntülü reklamlar etkin
Merhaba Arkadaşlar ;

Etkili görüntülü reklamlar oluşturmaya yönelik ipuçları

Resim kullanmaya odaklı görüntülü reklamlar oluşturma konusunda yeniyseniz veya görüntülü reklamlarınızın performansını artırmak istiyorsanız, bunları yapmanıza yardımcı olacak bazı ipuçlarını aşağıda bulabilirsiniz:

Metinleri, resimleri ve renk şemalarını etkili bir şekilde kullanın
Farklı görüntülü reklam türleri ve içerik tasarımları ile denemeler yapın
Reklam galerisinde bulunan şablonlardan yararlanın
Kendi özel resimlerinizi oluşturun
Mevcut metin reklamlarınızı temel alan resim reklamlar oluşturun

İdeal görüntülü reklamı oluşturma

Görüntülü reklamlar birçok seçenek sunar. Bu nedenle, en iyi sonuçları almak üzere farklı şablonlar, renkler ve içerikler deneyin. Reklamınızın göze çarpmasını istersiniz!

Peki kaliteli bir görüntülü reklama sahip olmak için ne yapmalısınız? Etkili görüntülü reklamlar oluşturmaya ilişkin en iyi ipuçlarımızı aşağıda bulabilirsiniz. Bu ipuçlarını ayrıntılı olarak inceleyelim ve bazı örneklere göz atalım.

Harekete geçirici mesajınızı, bir düğmede veya başka bir yerde açıkça belirtin

Bu, özellikle resim temelli reklamlarda önemlidir. Çünkü müşteriler, reklamın hangi kısmını tıklayabileceklerini bilemeyebilir. Bazı durumlarda, reklamınız siteyle gerçekten çok uyumluysa reklamınızın bir reklam olduğu bile anlaşılmayabilir! Müşterilerinizi tahmin yürütmek zorunda bırakmayın.

Kullanıcılar, "Daha fazla bilgi edinin" veya "Şimdi satın alın" örneklerinde olduğu gibi, reklamınızı tıkladıklarında ne yapabileceklerini de bilmek ister. Önden bilgi vererek, reklamınızı tıkladıktan sonra neyle karşılaşacaklarını anlamalarına yardımcı olun.

Dengeli reklam içeriği

Reklam metninizin ve resimlerinizin, görüntülü reklamın gövdesiy ve genel olarak reklam boyutuyla uyumlu olmasını sağlayın. Reklamınızı mevcut tüm reklam boyutlarında kontrol edin ve gerekirse resimleri yeniden boyutlandırın. En iyi sonuçları elde etmek için aşağıdaki yönergeleri izlemenizi öneririz:

- Resimlerin net, reklam biçimine uyacak şekilde yeniden boyutlandırılmış ve kolay anlaşılır olması gerekir. Resimlerin kesilmemesi ve anlaşılabilir olması gerekir.

- Tüm metinler kolay okunmalı ve anlaşılmalıdır. Metin satırları tam ve anlamlı olmalıdır. Kesilmiş bir metin satırından daha garip görünecek bir şey yoktur!

Farklı reklam fikirlerini deneyin

Nasıl reklam oluşturacağınızdan emin değil misiniz? Önerdiğimiz görüntülü reklam şablonları sayesinde yaratıcılığınızı konuşturmaya başlayın. Mevcut reklamlarınızdan ve web sitenizde bulunan resimlerden reklamlar oluşturun veya ihtiyaçlarınıza uygun hale getirmek için bu reklam fikirlerini özelleştirin. Ayrıca zengin medya reklamları galerimize de göz atabilirsiniz. Reklam biçimi, özellik, tür, boyut, tema veya ülkeye göre filtre uygulayın.

Fiyatları, promosyonları ve özel teklifleri belirtin

Sunduğunuz özel bir şey varsa müşterilerin bunu görmesini sağlayın. Kullanıcılar, genelde bir konuda karar vermek için arama yapar. Onlara karar vermelerine yardımcı olmak için ihtiyaç duydukları şeyi verin.

Kullanıcılara bazı fırsatlar sunduğunuzu göstermenin en iyi yolu, özel teklifler, kuponlar, indirimler, promosyon kodları ve ucuzluk gibi terimler kullanmaktır.

Alakalı bir açılış sayfası ayarlayın

Web sitenizdeki bağlantısını verdiğiniz sayfaya göz atın. Bu sayfaya açılış sayfası denir. Reklamınıza, görüntüleyenleri doğrudan açılış sayfasına yönlendiren, harekete geçirici net bir mesaj eklediğinizden emin olun. Örneğin, reklam metniniz "Bizi arayın" diyorsa, açılış sayfasına işletmenizin telefon numarasını eklediğinizden emin olun. Reklam metniniz "Sınırlı süreli teklif" diyorsa, kullanıcıları açılış sayfasında bulunan söz konusu promosyona yönlendirdiğinizden emin olun.

Farklı reklam boyutlarını test edin

Farklı mesajlarla birlikte farklı resimleri deneyerek reklam grubu başına üç ila dört reklam oluşturun. Bu sayede, müşterileriniz üzerinde en iyi performansı gösteren reklamı bulabilirsiniz. AdWords, reklam grubundaki reklamlar arasından daha iyi performans gösterenleri otomatik olarak daha sık yayınlayabilir. Böylece, tahminlere göre hareket etmek zorunda kalmaz ve denemelerinizden öğrendiklerinizi temel alabilirsiniz.

Mobil ortama geçin

Resim reklamlarınızı; akıllı telefonlar, gelişmiş özellikli telefonlar ve tabletler gibi her tür mobil cihazda gösterebilirsiniz.


Reklam galerisini kullanarak reklamınızı oluşturma

Görüntülü reklam oluşturmanın en hızlı ve en basit yolu olarak, Reklam galerisini kullanmanızı öneririz. Bu araç, ücretsiz resim kitaplığı ile önceden hazırlanmış görüntülü reklam şablonları sunar. Daha az zaman ve çaba harcarsınız. Böylece, kendi resimlerinizi hazırlamak yerine, reklamınızın diğer ayrıntılarına odaklanabilirsiniz.

Görüntülü reklamın son halini kaydetmeden önce, reklamınızın düzgün görünmesi için yine de resimlerinizi gözden geçirmeli ve gerekirse tekrar boyutlandırmalısınız. Aşağıda, Reklam galerisinde resimleri düzenlemeye yönelik bazı ipuçları verilmiştir:

- Görüntülü reklam önizlemeleri: Görüntülü reklamınızı oluştururken, nasıl görüneceğini öğrenmek için önizleme yapabilirsiniz. Önizleme, reklamınızı oluştururken şablonun yanında görünür.

- Reklamınızın seçili tüm reklam boyutlarında düzgün bir şekilde göründüğünü doğrulayın: Reklamınızı oluşturduğunuzda, reklamınız için sağladığımız reklam boyutları arasından seçim yapabilirsiniz. Bazı durumlarda, bu reklam boyutları sağladığınız resmin boyutuna uymayabilir. Bu yüzden, önizlemeyi kullanarak, resminizin istediğiniz reklam boyutunda düzgün görünüp görünmediğini kontrol edin. Resimlerin veya içeriğin düzgün görünmediği bir boyutu kullanmayın.

Özel resimler oluşturma

Daha sonra bir resim reklama veya Reklam galerisindeki bir şablona yüklemek için yine de özel resimler oluşturmanız gerekebilir. İşletmenizle ilgili özel grafikleriniz varsa, özel resimler yararlı olabilir. Henüz Reklam galerisinde bulunmayan hizmetleri kullanarak resim oluşturmak da isteyebilirsiniz. Özel resimler oluştururken aşağıdaki yönergeleri izlemenizi öneririz:

- Mümkün olduğu durumlarda, 24 bit şeffaf PNG biçiminde resimler kullanın. Bu resimler, hem resmin hem de reklamın arka planıyla eşleştiğinden, daha profesyonel görünür. Şeffaf PNG resminiz yoksa, reklamınızın renk şemasının resimlerinizin arka planına uygun olmasını sağlayın. Örneğin, resminizin beyaz bir arka planı varsa, reklamınızın arka planını beyaz olarak ayarlayabilirsiniz.

- Diğer reklam kampanyalarınızdaki görselleri kullanın (bunların Google reklamcılık politikalarına uyması gerekir).

- Resimlerinizi, genellikle ücretsiz olan çevrimiçi resim oluşturma araçlarından birini kullanarak oluşturabilirsiniz. Araçları bulmak için Google aramayı kullanabilirsiniz!

- Resimlerinizi, yine genellikle ücretsiz olan resim düzenleme yazılım uygulamalarını kullanarak tasarlayabilirsiniz. Çoğu bilgisayar sisteminde, ücretsiz bir resim düzenleme programı bulunur.

- Sizin için resim oluşturması amacıyla bir grafik tasarımcısı veya başka bir reklam ajansı ile birlikte çalışabilirsiniz.


Metin reklamlarınızı temel alan özel resim reklamlar oluşturma

Görüntülü reklamınız için içerik bulma konusunda yardıma mı ihtiyacınız var? Metin reklamlarınızı temel alan özel resim reklamlar oluşturmak için aşağıdaki yolları kullanabilirsiniz:

- Mevcut metin reklamlarınızı temel alan reklam önerilerini görmek için Reklam galerisini kullanın.

ŞİMDİ DENEYİN

- "Reklamlar" sekmesindeki reklam tablonuza gidin ve herhangi bir metin reklamın yanındaki onay kutusunu işaretleyin. Ardından, tablonun üst kısmındaki Diğer İşlemler'i tıklayın ve Görüntülü reklam oluştur'u seçin.

Sonraki adımlar
- Bir resim reklamı nasıl oluşturacağınızı öğrenin.
- İleri teknoloji mobil cihaz resim reklamlarını nasıl oluşturacağınızı öğrenin.
- Kampanyalarınızı ve reklamlarınızı Google Görüntülü Reklam Ağı için optimize etme hakkında daha fazla bilgi edinin.

Kaynak : https://support.google.com/adwords/answer/1722134

Saygılarımla..
05-11-2014 13:14
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
farukmetin Çevrimdışı
Administrator
*******

Mesajlar: 585
Üyelik Tarihi: 17-10-2014
Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 22
34 Mesajına, 36 Teşekkür edildi.

Seviye: 22
Yaşam Puanı: 397 / 529
Yetenek Puanı: 195 / 3,296
Deneyim: 18 / 100
Mesaj: #2
RE: Metin ve görüntülü reklamlar etkin
Güncel..
16-11-2014 02:13
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 


Forum'a Git:


Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

adsense, adwords, internetten para kazanma, google optimizasyon, pagerank, dmoz, yandex, dizin ekle, facebook, youtube, para kazanma, alışveriş, teknoloji haberleri, son dakika, haber
İletişim | Forum Adsense | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Hafif Sürüm | RSS