Facebook

Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 1 Oy - 5 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Googleye Reklam Vermek İstiyorum
Yazar Mesaj
farukmetin Çevrimiçi
Administrator
*******

Mesajlar: 586
Üyelik Tarihi: 17-10-2014
Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 22
34 Mesajına, 36 Teşekkür edildi.

Seviye: 22
Yaşam Puanı: 397 / 530
Yetenek Puanı: 195 / 3,322
Deneyim: 20 / 100
Mesaj: #1
Information Googleye Reklam Vermek İstiyorum
Merhaba Arkadaşlar ;

Googleye reklam vermek istiyorum sorusuna cevap tabi ki forumadsense ' den geliyor şimdi size kısaca googleye reklam vermeyi anlatıcam şimdi öncelikle buradan google adwords sayfasına giriyoruz. daha sonra " şimdi başlayalım " butonuna tıklıyoruz. Google hesabımızla giriş yapıyoruz " gmail " e-posta adresimizi giriyoruz. ülkemizi, saat dilimini ve para birimini girmenize gerek yok otomatik ayarlanır zaten onlar devam ediyoruz. Otomatikman kampanyalar kategorisinde başlıyoruz bu bölümde +KAMPANYA butonuna tıklıyoruz ve size uygun olan kampanya kategorisini seçiyorsunuz örnek en üstteki tıkladınız.
Kampanyanızın ismini giriyorsunuz Kampanyanızda hangi yerleri hedeflemek (veya hariç tutmak) istiyorsunuz? bölümünde genel olarak türkiye yada şehir olarak seçmek istiyorsanız reklamların görüntülenecek yerlerini o şekilde seçiminizi yapıyorsunuz.
Şimdi Bütçe kısmına bu kampanyaya ayıracağınız günlük bütçenizi seçiyorsunuz örnek günlük 20 TL Kaydet ve devam et butonuna basıp devam ediyorsunuz.

Şimdi Gelelim Kampanya Oluşturmaya

Başlık - Nedir ?

Başlığınız, reklam metninizin ilk satırı olarak görünüyor.

Ne yapmalısınız? Ürün veya hizmetinizi tanıtan, en fazla 25 karakter uzunluğunda bir metin girin. Bu metinde, anahtar kelimelere veya harekete geçirici bir mesaja yer vermek iyi bir fikirdir.

Unutmayın:
AdWords, açıklama satırı 1, görünen URL'nin bir bölümü veya reklamınızın diğer bölümlerinin (uzantılar dahil) başlığın yanında gösterilmesinin performansınızı artırabileceğini öngördüğünde, bu gösterim biçimini kullanabilir.

Açıklama satırı 1 - Nedir ?

Açıklama satırı 1, görünen URL'nin altında veya başlığa dahil olarak görünüyor.

Ne yapmalısınız? Ürün veya hizmetinizi tanıtan, en fazla 35 karakter uzunluğunda bir metin girin. Anahtar kelimelere ve belirli bir harekete geçirici mesaja yer vermek iyi bir fikirdir.

Açıklama satırı 2 - Nedir ?

Açıklama satırı 2 göründüğünde, açıklama satırı 1'in ardından geliyor veya altında gösteriliyor.

Ne yapmalısınız? Ürün veya hizmetinizi tanıtan ve ilk açıklama satırınızın ardından gelmesi mantıklı olan, en fazla 35 karakter uzunluğunda bir metin girin.

Unutmayın:
Üstte gösterilen reklamlarda, açıklama satırı 2, açıklama satırı 1'in ardından gelebilir (aynı satırda).
Yanda gösterilen reklamlarda, açıklama satırı 2, açıklama satırı 1'in altında görünebilir.
Mobil reklamlarda, açıklama satırı 2 gösterilmeyebilir veya kısaltılabilir.

Görünen URL - Nedir ?

Görünen URL, reklamınızda görünen web sitesi adresidir.

Neye benzer? Standart metin reklamlarda, görünen URL, reklamınızdaki son satır olarak ve yeşil renkte görünür. Bu tipik olarak reklamını yaptığınız sitenin veya sayfanın URL'sidir.

Neden gereklidir? Reklamınızı tıkladıklarında ulaşacakları web sitesi hakkında net bir fikir sunmak için kullanıcılara bir görünen URL gösteririz. Reklamınızdaki görünen URL, kullanıcıların reklamınızı tıkladıklarında gidecekleri alanla eşleşmelidir.

Hedef URL - Nedir ?

Hedef URL, kullanıcıların reklamınızı tıkladıktan sonra yönlendirilmesini istediğiniz web sayfası adresidir.

Yapılacaklar: Web sitenizde, bu reklamın tanıttığı öğelerle (ör. reklamda açıklanan belirli bir ürün veya hizmet) en iyi eşleşen sayfanın URL adresini girin.

Gereksinimler: Hedef URL politikalarımıza uyduğunuzdan emin olun. Hedef URL'niz kullanıcıları, reklamınızın görünen URL'siyle aynı alan adını paylaşan bir web sayfasına götürmelidir.


Evet şimdi buraya kadar geldik bitirdik şimdi anahtar kelime seçme bölümüne geldik burada google ' de arandığında sitenizin hangi arama sonuçlarında çıkmasını istediğinizi soruyor örnek " uçan balon " gibi daha iyi anlatım al kısımda verilmiştir.

Anahtar kelimeler

Anahtar kelimeleri seçin
Kullanıcılar burada seçtiğiniz anahtar kelimeleri kullanarak arama yaptığında, reklamınız Google'da gösterilebilir. Bu anahtar kelimeler ayrıca, hangi yönetilen yerleşimlerin reklamlarınızla iyi eşleştiğini de belirler.

İpuçları
10-20 anahtar kelimeyle başlayın.
Net olun: Bire bir anahtar kelimeler kullanmaktan kaçının. Müşterilerin ürünlerinizi ve hizmetlerinizi aramak için kullanacağı kelime öbeklerini seçin.
Varsayılan olarak, daha çeşitli alakalı trafik elde etmenize yardımcı olmak için, anahtar kelimeler aramalarla geniş eşleştirilir. Bunu denetlemek için eşleme türlerini kullanın.
Etkili anahtar kelimeler seçme hakkında daha fazla bilgi edinin.

Her satıra bir anahtar kelime girin.

[ google adsense, google adwords, google reklam ] gibi anahtar kelimeleri giriyoruz bu bölüme

Evet bu bölümde bu şekilde burayıda bitirdik şimdi " uçan balon " diye arandığında tek firma siz olmayacaksınız google adwords ' e reklam veren onlarca firma olabilir o yüzden sizden tıklama başına teklif girmek istermisiniz diyor mesela sizin kelimeniz değerlidir tıklama başına 1 TL verebilirim dersiniz yada 5 TL o şekilde eklersiniz rakibinizden fazla verdiyseniz ilk sırada sizin reklamınız gözükür ve daha çok müşteri yakalarsınız. burayı boş bırakmanızı ellememenizi tavsiye ederim google zaten size uygun bir şekilde ayarlayacaktır.

Daha detaylı anlatım alt kısımda eklidir okuduktan sonra devam edelim.

Maksimum tıklama başına maliyet (Maks. TBM)
Reklamınızın konumunu maksimum tıklama başına maliyet (TBM) teklifini ayarlayarak etkileyebilirsiniz. Bu teklif, kullanıcılar reklamınızı tıkladığında ödemeye hazır olduğunuz en yüksek tutardır. Aşağıya bir başlangıç teklifi girersiniz, ancak teklifinizi istediğiniz sıklıkta değiştirebilirsiniz. Şimdi başlangıç olarak bir teklif belirleyin ve daha sonra reklamlarınızın performansına göre bu teklifi gözden geçirin.
Varsayılan teklif
Anahtar kelime düzeyindeki teklifleri ayrı ayrı belirleyebilirsiniz.
TL
Bu reklam grubu tam hazır değil. Reklamlarınızın yayınlanabilmesi için önce şu işlemleri tamamlamanız gerekir:
En az bir reklam oluşturun.
En az bir anahtar kelime ekleyin.

İsterseniz, reklam grubunu bu adımları tamamlamadan kaydedebilir ve adımları daha sonra tamamlayabilirsiniz.

Evet şimdi reklamımız bitti Reklam grubunu kaydet diyerek yaptığımız değişimleri kaydediyoruz ve devam ediyoruz.

Şimdi ödeme bölümüne geçelim arkadaşlar üst kısımda şöyle bir yazı gelicek ;
Hesap bakiyeniz tükendiği için reklamlarınız yayınlanmıyor. - Lütfen ödeme yapın. Sorunu giderin " sorun giderin " butonuna tıklıyoruz. ödeme bölümüne geçiyoruz.

Kredi kartı bilgilerimizi giriyoruz daha sonra ödemek istediğimiz tutarı girip ödeme yap diyoruz ve reklamlarımız etkin hale geliyor bu kadar basit. İyi Forumlar Dilerim.

Saygılarımla..
(Bu Mesaj 04-11-2014 20:35 değiştirilmiştir. Değiştiren : farukmetin.)
23-10-2014 01:50
Web Sayfasını Ziyeret Edin Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 


Forum'a Git:


Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

adsense, adwords, internetten para kazanma, google optimizasyon, pagerank, dmoz, yandex, dizin ekle, facebook, youtube, para kazanma, alışveriş, teknoloji haberleri, son dakika, haber
İletişim | Forum Adsense | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Hafif Sürüm | RSS