Facebook

Cevapla 
 
Değerlendir:
  • 0 Oy - 0 Yüzde
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Call Center
Yazar Mesaj
kombici Çevrimiçi
Posting Freak
*****

Mesajlar: 1,139
Üyelik Tarihi: 05-01-2015
Rep Puanı: 0
Teşekkürler: 0
2 Mesajına, 2 Teşekkür edildi.

Seviye: 29
Yaşam Puanı: 713 / 713
Yetenek Puanı: 379 / 3,986
Deneyim: 55 / 100
Mesaj: #1
Call Center
Call center hizmetleri bir çağrı merkezi hizmetleri topluluğudur. İletişim sahasında özellikle iş yerlerine verilen bir nevi santral hizmetidir. Ancak verilen hizmet şirketleri arayan kişileri veya firmaları ilgili birimlere bağlamak değildir. Anlaşmalı şirketlerin hizmet alanları ile tam kapasiteli bir bilgi ve donanım sahibi olmuş şekilde call center çağrı ve danışmanlık hizmetlerini arayan müşterilere şirketlerin satış pazarlama veya insan kaynakları ya da bu şirketlerin ilgili tüm departmanları gibi bilgi vererek gerekli yönlendirmeleri yapmak, bilgi vermek call center olarak hizmet veren şirketlerin işlevlerindendir.

Call center işlevlerinin böyle geniş ve şirketin asli elemanları gibi iş bilir personelle yürütülmeye çalışılmasının en büyük nedeni şirket müşterilerinin memnuniyetini sağlamak ve şirketlerin iletişim sorunlarından dolayı müşteri kaybını önlemektir. Call center bu nedenle çağrı merkezi olarak sorumluluklarını aldıkları firmaların hizmet sektöründe hak ettikleri yeri alabilmeleri için yedi yirmi dört çalışma koşulları ile çalışanlarını daima en iyiye teşvik etmekte ve bu doğrultuda profesyonel hizmet verebilecek çalışma arkadaşları ile çalışmaya devam etmektedirler. Call center hizmetleri günümüzde iletişim sahasında oldukça önemli yer tutmaktadır.

İletişim sahası gelişen teknoloji ile birlikte sürekli gelişip değişmekte olan bir saha olduğundan call center hizmetleri de ister istemez bu gelişen sahaya ayak uydurmak zorunda kalmaktadır. Bu nedenle teknolojiyi de takip etmek gibi bir zorunluluğu ortaya çıkmaktadır. Çağrı merkezi hizmetleri iletişim dünyasında kullanılan araç gereçleri kullanarak verdiği çağrı merkezi hizmetini daha kaliteli ve müşteri memnuniyetini en üst düzeyde tutacak şekilde geliştirmeye ve çeşitlendirmeye devam etmektedir.

Verilen çağrı merkezi hizmetlerinde iletişim sahasında sadece yurt içine bağlı çalışılmamakta yurt dışı şirketlerine de bu bağlamda benzer hizmetler aynı düzeyde ve kaliteden asla ödün vermeden gerçekleştirilmektedir. Birçok yabancı dili kendi ana dili gibi konuşabilen tecrübeli ve profesyonel personeli sayesinde dünyanın herhangi bir yerinden şirketinizi arayan müşterilere bile call center hizmetleri eksiksiz ve müşterileri şaşırtacak düzeyde profesyonelce verilir.

İnsanlar çağrı hizmetinin verildiği şirketi aramışçasına hatta bu şirketlerin kendilerinden göremedikleri şekilde bir üslup ve davranışla karşılaşınca şirketle olan ilişkilerini sürdürme konusunda şirketlerin menfaatine kararlar almakta daha hızlı ve aceleci davranarak müşteri olarak portföylerinde bulunmaya devam etmekte verdikleri kararlara sahip çıkmaktadırlar. Call center hizmetleri bu nedenle son derece yapıcı, geliştirici ve kurumsal faydaya dönüşücü bir hizmetle çağrı merkezi dünyasında çığırlar açmış kuruluşlardır. Call center hizmeti satın almak belki kolay bir tercihtir.

Karar verdikten sonra piyasada bulunan herhangi bir çağrı merkezi hizmeti veren bir firma ile anlaşarak call center hizmeti satın alabilirsiniz. Böyle firmalarla rast gele yaptığınız hizmet alımlarının kalitesinin yüksek olması, profesyonelce hizmet alabilmeniz tamamen şansa kalmış bir durumdur. Bu nedenle call center hizmeti satın alırken çok dikkatli olmak ve piyasada kendini ispatlamış firmaları tercih etmek zorundasınız. Çünkü call center hizmeti o kadar önemli bir mevzuudur ki kötü bir iletişimle bütün müşterileriniz kaybedebilir, şirketinizin tüm itibarını yerle bir ettirebilirsiniz.

Call center hizmeti size müşteri kazandırmalı, kaybettirmemeli. Contact center denilen bu kuruluşları tercih ederken bu konulara dikkat etmelisiniz. Aracı olmaları ve müşteri ile şirket arasında bir kontak görev kurmaları nedeni ile contact center olarak çalışan firmaların sisteminde meydana gelecek bir kopukluk tüm şirketinizin ön yüzü hakkında olumsuz intiba oluşturur.

Contact center ile merkez arasındaki kopukluktan şirketler büyük kan kaybına uğrar. Yani contact center eğer düşük kaliteli hizmet verirse şirket arıza verir ve çalışamaz duruma gelir. Bu nedenle müşteri ile aranızdaki contact center firmalarının hizmet kalitesini araştırmadan çağrı merkezi satın almayın.

http://www.bluecom.com.tr

iç mimar
makam odası
13-07-2016 05:12
Tüm Mesajlarını Bul Alıntı Yaparak Cevapla
« Önceki | Sonraki »
Cevapla 


Forum'a Git:


Konuyu görüntüleyenler: 1 Misafir

adsense, adwords, internetten para kazanma, google optimizasyon, pagerank, dmoz, yandex, dizin ekle, facebook, youtube, para kazanma, alışveriş, teknoloji haberleri, son dakika, haber
İletişim | Forum Adsense | Yukarıya dön | İçeriğe Dön | Hafif Sürüm | RSS